LA TERTÚLIA DEL QUART PIS (històric)

bloc de quart curs de l'institut Jaume Almera 10-11
  • rss
  • Inici
  • Pàgina d’exemple

Final de la copa del rei: F.C.Barcelona vs Real Madrid

Josep M. Altés Riera | 26 abril 2011

Són un quart de deu del vespre. Hi ha molta tensió a Mestalla. Un quart d’hora més tard, arriba el moment. Són dos quarts de deu quan l’àrbitre marca el començament del partit.

Amb un joc brut per part del Madrid, la primera part i la segona han estat bastant igualades, amb ocasions de tots dos rivals; fins que al final de la pròrroga arriba la tragèdia. Cristiano Ronaldo, encaixa un gol a la porteria de Jose Manuel Pinto, i tots els culers aficionats ens desesperem. Suposo, que els merengues, estaran satisfets d’aquesta victòria, ja que fa uns divuit anys que el Madrid no guanyava aquesta copa. No passa res!

Nosaltres, els culers, som optimistes, sabem que si ens volen eliminar de la copa d’Europa, hauran de suar sang i deixar-s’hi la pell.

Gerard

Categories
Futbol, Gerard Sánchez
Comentaris RSS
Comentaris RSS
Retroenllaç
Retroenllaç

« Passaven les hores.. En busca del nostre futur »

Una resposta a “Final de la copa del rei: F.C.Barcelona vs Real Madrid”

  1. Josep M. Altés Riera ha dit:
    26 abril 2011 a les 21:43

    Gerard,
    Va ser una pena, no? Aviam què passa demà al partit de Champions! Quins nervis! (espero que els jugadors estiguin una mica més tranquils que nosaltres).
    L’escrit està molt bé, Tres paràgrafs ben estructurats, i un redactat planer i directe que es fa molt entenedor. Vols dir que quan el tema t’afecta i t’interessa no t’expliques millor? A mi em passa.
    M’ha agradat (i espero una crònica més alegre del partit de demà). Segueix així.
    Josep Maria

    Respon

Fer un comentari

Feu clic aquí per cancel·lar la resposta.

 

Administració

  • Entra
  • RSS dels articles
  • RSS dels comentaris
  • WordPress.org

Cerca

Articles

Categories

rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox